Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8004
Title: МЕНЕДЖМЕНТ ЯКОСТІ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Authors: Побережець, Наталія Борисівна
Червона, Катерина
Keywords: Менеджмент якості
Туристичні послуги
державний контроль
Issue Date: 2017
Publisher: ВПЦ «Візаві»
Citation: Побережець, Н. Б. Менеджмент якості як фактор підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств / Н. Б. Побережець, К. О. Червона // Вісник Українсько-туркменського культурно-освітнього центру: міждисциплінарний науковий збірник. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2017. – Вип. 1, Ч.II. – C.170-176
Series/Report no.: 37(477+575.4)(06);74(44кр+5тур)я43
Abstract: У статті розглянуто теоретичні та практичні аспекти менеджменту якості, як складної економічної категорії з певними критеріями і показниками. Визначено, що при здійсненні контрольного заходу туристичної діяльності необхідно зважати на адекватність досягнутих в процесі його здійснення результатів наміченим цілям, ступінь наближення результату до мети з одночасним обліком виробничих витрат та ефективності.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8004
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
menedzhment_yakosti_yak_faktor.pdf429,78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.