Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8046
Назва: ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ У ЗМІСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Автори: Козак, Лідія Іванівна
Казак, Юлія Юріївна
Ключові слова: самоосвітня компетентність
компетентністний підхід
когнітивно-розвивальна функція
технолого-педагогічна підготовленість
диференційований підхід
Дата публікації: 2017
Видавництво: Умань:ФОП
Бібліографічний опис: Козак Л.І., Казак Ю.Ю./ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ У ЗМІСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ//Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутніх учителів: зб. наук. праць за матеріалами І міжнародній інтернет-конференції, 26 жовтня 2017 р. / відп. ред. В.В. Макарчук. – Умань : ФОП , 2017. – 201 с., С.109 - 112
Короткий огляд (реферат): Метою даного дослідження є визначення проблеми реалізації принципів компетентнісного підходу в навчанні та визначено вміння, які необхідні учням для грамотної й ефективної роботи з інформацією
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8046
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Козак_Лідія.pdf438,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.