Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8397
Назва: Проектування та його сутність: історико-педагогічний аспект
Автори: Гагарін, Микола Іванович
Ключові слова: проект
проектування
метод проектів
проектна діяльність
типи проектів
етапи проектування
педагогічне проектування
проектування виховного процесу
потенціал проектування
сутність проектування
Дата публікації: 2017
Видавництво: Гнозис
Бібліографічний опис: Гагарін М. І. Проектування та його сутність: історико-педагогічний аспект / М. І. Гагарін // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. праць – Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору» . – Вип. 21. – Кн. 3. – Том І (75). – К. : – Гнозис, 2017. – С. 42–49
Серія/номер: УДК;37.091.313
Короткий огляд (реферат): В статті проаналізовано шляхи виникнення та розвитку понять «проект», «проектування», «педагогічне проектування»; розглянуто етимологію проектування, його специфіку та особливості використання в історичній ретроспективі. Мета статтi полягає у розкритті сутності проектування та педагогічного проектування, як об’єкту наукового дослідження. У статті розглянуто підходи науковців щодо типів проектів, їх властивостей та потенційних можливостей. Робиться висновок, що проектування виховного процесу сприяє створенню оптимальних умов для фізичного, психічного, соціального і духовного розвитку особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8397
ISSN: 2308-3778
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gagarin _proektyvannia.pdf210,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.