Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8592
Назва: | Роль інформаційно-комунікаційного середовища у професійній підготовці майбутніх учителів-філологів |
Автори: | Григоренко, Тетяна Володимирівна |
Ключові слова: | освітнє середовище професійна підготовка учитель-філолог освіта інформаційно-комунікаційне середовище середовище вища школа освітній процес студент-філолог професійне становлення |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Baltija Publishing |
Бібліографічний опис: | Григоренко Т. В. Роль інформаційно-комунікаційного середовища у професійній підготовці майбутніх учителів-філологів / Григоренко Т.В. // Modern methods, innovations and operational experience in the field of psychology and pedagogics : international research and practice conference, (Lublin, 20–21 October, 2017) / UMCS ; organizing committee: Arkadiusz Małek, Arkadiusz Bereza, Jan Adamovski [еt al]. – Lublin : Baltija Publishing, 2017. – P. 127–128. |
Серія/номер: | УДК;378:80-051]:004 |
Короткий огляд (реферат): | Врахування потенційного впливу середовища вищого навчального закладу якісно змінить професійне становлення майбутніх фахівців. Саме тому актуалізуються дослідження процесів взаємодії (та її наслідків) окремої особистості з освітнім середовищем ВНЗ. Входження в освітнє середовище є необхідною умовою становлення і розвитку особистості. Кожна людина одночасно є продуктом та творцем свого середовища, яке дає їй фізичну основу для життя і уможливлює інтелектуальний, моральний, суспільний та духовний розвиток. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8592 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
pidhotovka_filolohiv.pdf | 272,13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.