Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8701
Назва: Формування уявлень про моральні якості та норми у дітей старшого дошкільного віку засобами мультиплікаційних фільмів
Автори: Кушнір, Валентина Миколаївна
Сопівник, Р.В.
Пижик, Іренеуш
Ключові слова: уявлення про моральні якості, діти старшого дошкільного віку, мультиплікаційний фільм.
уявлення про моральні якості, діти старшого дошкільного віку, мультиплікаційний фільм.
Дата публікації: жов-2017
Видавництво: Наука і освіта. – 2017. – №10. – 170-175.
Бібліографічний опис: Наука і освіта. – 2017. – №10. – 170-175.
Серія/номер: UDC: 37.015:[37.091.12.011.3-051:796.011.3] DOI: https://doi.org/10.24195/2414-4665-2017-10-1;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена формуванню уявлень про моральні якості («добро» – «зло», «щедрість» – «скупість», «справедливість» – «несправедливість», «чесність», «порядність» – «підлість») у дітей старшого дошкільно- го віку засобами мультиплікаційних фільмів. Розв’язується актуальна проблема можливостей використання мультиплікаційних фільмів під час морального виховання старших дошкільників, формування їх моральної сві- домості, розвитку морально-емоційної сфери та засвоєння норм моральної поведінки як в умовах дошкільних закладів освіти, так і сім’ї. Визначаються основні критерії підбору мультфільмів у якості засобу морального виховання: якість відеозображення (яскравість картинок, гармонія кольору та ін.), якість звукозапису (лекси- ка, що відповідає нормам літературної мови, емоційне забарвлення мови героїв та ін.), простота і доступ- ність сюжету; виразність персонажів; наявність моральної проблематики фільму. Метою дослідження є розробка й перевірка експериментальної методики педагогічного супроводу перегляду мультфільмів з метою формування уявлень про моральні якості та норми у старших дошкільників. Методика включає в себе реаліза- цію таких етапів: підготовчий (організація розвивального середовища, підбір мультиплікаційних фільмів для перегляду); когнітивний (структурована робота з мультфільмом); рефлексивний (робота над морально- почуттєвою сферою дитини, створення умов до рефлексії).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8701
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
statya.pdf399,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.