Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/902
Назва: СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «ІНКЛЮЗИВНА ПЕДАГОГІКА»
Автори: Демченко, Ірина Іванівна
Ключові слова: інклюзивна педагогіка
Дата публікації: 30-вер-2013
Видавництво: Наука України. Перспективи та потенціал: матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної заочної конференції (29-30 вересня, 2013 р., м. Київ)/ Всеукраїнське громадянське партнерство «Нова освіта». - К.; Запоріжжя: ФОП Москвін А. А. Поліграфічний центр «Copy Art», 2013. - С. 38-40.
Короткий огляд (реферат): Інклюзивна педагогіка ‒ це новітня галузь знань теорії і практики спільного навчання й виховання дітей та молоді з особливими освітніми потребами зі своїми ровесниками з типовим розвитком у загальноосвітніх та професійних закладах освіти в аудиторних та позааудиторних умовах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/902
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
INKLUS_PEDAGOGIKA_tesy.pdf111,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.