Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9144
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомісаренко, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2018-11-08T07:27:02Z-
dc.date.available2018-11-08T07:27:02Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citation1. Komisarenko T.M. The flipped classroom model of teaching / T.M. Komisarenko // Foreign language in professional training of specialists: issues and strategies: materials of the second Internet Conference Proceedings (February 15, 2018., Kropyvnytskyi). – P. 99-101.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9144-
dc.description.abstractThe flipped classroom model of teaching is spreading across more and more educational institutions, as it seems to better respond to the learning needs of children living in today’s ever more connected world. Flipping the classroom is a win-win situation for both students and teachers. The flipped classroom is a blended learning strategy with the aim to improve student engagement and outcomes.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectflipped classroom model of teachinguk
dc.subjectcapture content-
dc.subjectconvey timely information-
dc.subjectcapture data-
dc.titleThe flipped classroom model of teachinguk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Article_Komisarenko.pdf112,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.