Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9194
Назва: Формування природничих понять у дітей з мовленнєвими порушеннями при вивченні природознавства
Автори: Голуб, Надія Петрівна
Голуб, Володимир Миколайович
Ключові слова: етапи
природничі поняття
мовленнєві порушення
інклюзивне навчання
корекційна робота
діти молодшого шкільного віку
природне довкілля
Дата публікації: 2018
Серія/номер: УДК 37.016:502]:376-056;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості формування природничих понять у дітей молодшого шкільного віку при мовленнєвих порушеннях. Належна увага приділяється етапам формування природничих понять при вивченні довкілля у початковій школі: мотиваційної та текстової підготовки до засвоєння природничих понять, організації чуттєвого сприймання ознак і властивостей предметів або явищ природи, організації розумової діяльності, узагальнення та вербалізації суті поняття, введення сформованих понять у систему природничих знань. Аналізується використання основних засобів формування понять – емоційно насичені завдання, дослідницька діяльність, плани-орієнтири, системні спостереження, народознавчий матеріал в умовах інклюзивного навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9194
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СТАТТЯ ГОЛУБ 2018.pdf313,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.