Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9351
Назва: Розвиток критичного мислення учнів на уроках іноземної мови
Автори: Гембарук, Алла Степанівна
Бовгиря, Олександра
Ключові слова: критичне мислення,творче мислення, структура уроку, методи й прийоми навчання, уроки англійської мови.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Умань: ВПЦ "Візаві"
Бібліографічний опис: Вісник Українсько-туркменського культурно-освітнього центру: міждисциплінарний науковий збірник. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2018. – Вип. 2, Ч. ІІ. – С.24-29
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано технологію розвитку критичного мислення. Зазначено, що критичне мислення – це здатність особистості до самостійного оцінювання дійсності, інформації, знань, думок і тверджень інших людей, уміння знаходити ефективні рішення певних ситуацій. Визначено, що конструктивну основу технології розвитку критичного мислення становить базова модель трьох стадій організації навчального процесу: актуалізація – осмислення – рефлексія. Охарактеризовано прийоми, методи, технології, що сприяють формуванню творчих здібностей: мозкова атака, асоціативний кущ, кластери, таблиці тощо. Визначено, що застосування елементів технології розвитку критичного мислення на уроках іноземної мови, сприяє тому, що кожен учень відчуває себе цікавою особистістю, у школярів формується здатність доводити свою позицію і приймати думку іншого, якщо вона більш обґрунтована.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9351
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gembaruk_Bovgyrya_Rozvytok_krytychnogo_myslennya_na_urokah_inozemnoyi_movy.pdf510,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.