Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9456
Назва: Змішане навчання як інструмент реформування мовної освіти в Україні
Автори: Комар, Ольга Сергіївна
Ключові слова: змішане навчання
комунікативно орієнтований підхід
інформаційно-комунікаційні технології
модель навчання
компетентність
Дата публікації: 2018
Видавництво: ТЗОВ «Трек-ЛТД»
Бібліографічний опис: Комар О. С. Змішане навчання як інструмент реформування мовної освіти в Україні / О. С. Комар // Імплементація європейських стандартів в українські освітні дослідження: збірник матеріалів ІІ Міжнародної наукової конференції УАДО / За ред. С. Щудло, О. Заболотної, О. Ковальчук. – Київ – Дрогобич: ТЗОВ «Трек-ЛТД», 2018. С. 60-63 (0,4 д.а.)
Короткий огляд (реферат): У тезах розглянуто досвід впровадження моделі змішаного навчання в програму навчання Іноземна мова в педагогічному вузі.Визначено, що цей підхід до викладання іноземної мови є одним з найбільш перспективних в організації навчального процесу. Проаналізовано навчальні електронні курси, розміщені на платформі Moodle, які дозволяють значно розширити сітку академічних годин, що виділяються на дисципліну «Іноземна мова» на немовних спеціальностях та підвищують мотивацію студентів до вивчення іноземної мови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9456
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zmishane navchannia yak instrument reformuvannia movnoi osvity v Ukraini-converted.pdf140,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.