Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9661
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Семчук, Світлана Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-28T16:49:46Z | - |
dc.date.available | 2018-11-28T16:49:46Z | - |
dc.date.issued | 2018-11 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9661 | - |
dc.description.abstract | Анотація. У статті подано наукове обґрунтування компетентнісного підходу як основи формування інформаційної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти. Проаналізовано сучасні погляди науковців щодо означеної проблеми. Визначено багатоаспектність поняття «інформаційна компетентність». Розкрито сутність, структуру та складові інформаційної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти. Визначено групи завдань, які пов’язані з проблемою формування інформаційної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти та знаходять своє відображення в функціях. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | інформаційно-комунікаційна компетентність; фахівці дошкільної освіти; методологічні підходи. | uk |
dc.title | ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тези. Семчук Б.І. Умань 2018 (листопад).docx | 16,91 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.