Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9661
Title: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Authors: Семчук, Світлана Іванівна
Keywords: інформаційно-комунікаційна компетентність; фахівці дошкільної освіти; методологічні підходи.
Issue Date: Nov-2018
Abstract: Анотація. У статті подано наукове обґрунтування компетентнісного підходу як основи формування інформаційної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти. Проаналізовано сучасні погляди науковців щодо означеної проблеми. Визначено багатоаспектність поняття «інформаційна компетентність». Розкрито сутність, структуру та складові інформаційної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти. Визначено групи завдань, які пов’язані з проблемою формування інформаційної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти та знаходять своє відображення в функціях.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9661
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези. Семчук Б.І. Умань 2018 (листопад).docx16,91 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.