Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9661
Title: | ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ |
Authors: | Семчук, Світлана Іванівна |
Keywords: | інформаційно-комунікаційна компетентність; фахівці дошкільної освіти; методологічні підходи. |
Issue Date: | Nov-2018 |
Abstract: | Анотація. У статті подано наукове обґрунтування компетентнісного підходу як основи формування інформаційної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти. Проаналізовано сучасні погляди науковців щодо означеної проблеми. Визначено багатоаспектність поняття «інформаційна компетентність». Розкрито сутність, структуру та складові інформаційної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти. Визначено групи завдань, які пов’язані з проблемою формування інформаційної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти та знаходять своє відображення в функціях. |
URI: | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9661 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Тези. Семчук Б.І. Умань 2018 (листопад).docx | 16,91 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.