Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9667
Назва: | МОТИВАЦІЙНО-ЦІННІСНИЙ КОМПОНЕНТ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
Автори: | Годованюк, Тетяна Леонідівна |
Ключові слова: | мотивація готовність до інноваційної педагогічної діяльності, педагогічна практика |
Дата публікації: | чер-2018 |
Бібліографічний опис: | Ачкан В.В. Мотиваційно-ціннісний компонент готовності майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності /В. В. Ачкан, Т. Л. Годованюк// Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини/ [гол. ред. : М. Т. Мартинюк]. – Умань : ВПЦ Візаві, 2018. – Вип. 1. – С. 7-17. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлені результати експериментального дослідження мотиваційно-ціннісного ставлення майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності, запропоновано умови покращення мотиваційно-ціннісного ставлення майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності. Зокрема, до умов віднесено: активізацію пізнавальної діяльності студентів із використанням інноваційних засобів навчання; формування у студентів інтересу до обраної спеціальності завдяки використанню інноваційних технологій. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9667 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
АЧКАН_ГОДОВАНЮК стаття (1).rtf | 1,16 MB | RTF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.