Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7566
Назва: СОЦІАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА: КОНТЕНТ-АНАЛІЗ ПОНЯТТЯ
Автори: Юрченко, Оксана Володимирівна
Ключові слова: соціальна компетентність, соціальна компетентність молодшого школяра, соціальна рефлексія, диференійність, компоненти.
Дата публікації: 22-лис-2017
Серія/номер: УДК 37.035-053.5;
Короткий огляд (реферат): У статті узагальнено різні трактування зарубіжних та вітчизняних дослідників, у яких представлено сутність поняття «соціальна компетентність молодшого школяра» та її структуру. На основі проведено аналізу встановлено, що досліджувана компетентність учнів молодшого шкільного віку трактується як інтегративна характеристика особистості школяра, що є системоутворювальною у його структурі й репрезентована ключовими елементами компетентності – знаннями, уміннями, навичками, ціннісним ставленням та здатністю до соціокультурної взаємодії в умовах інтеграції людини з суспільством. Узагальнено її структуру у вигляді: мотиваційного, когнітивного, діяльнісного та рефлексивного компонентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7566
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yurchenko.pdf440,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.