Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7569
Назва: ЗМІСТ, ЗАКОНОМІРНОСТІ, ПРИНЦИПИ ТА НАПРЯМИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Автори: Юрченко, Оксана Володимирівна
Ключові слова: соціально-педагогічна діяльність, початкова школа
Дата публікації: 22-лис-2017
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито зміст, закономірності, принципи та напрями соціально-педагогічної діяльності вчителя початкової школи. Встановлено, що основними напрямами соціально-педагогічної діяльності вчителя початкових класів загальноосвітньої школи в умовах інклюзивної освіти є: педагогічний процес, корекційно-розвивальна діяльність, психолого-педагогічна діагностика, соціально-педагогічна профілактика, соціально-педагогічна діяльність з девіантними дітьми, соціально-педагогічна діяльність з обдарованими дітьми, соціально-педагогічна діяльність з сім’єю, соціально-педагогічна реабілітація, соціально-педагогічна анімація.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7569
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yurchenko.pdf401,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.