Перегляд зібрання за групою - Автори Тітова, Любов Олександрівна
Результати 1 до 20 із 49
далі >
Дата випуску | Назва | Автор(и) |
2024 | DESMOS STUDIO ЯК ЗАСІБ РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ | Тітова, Любов Олександрівна |
2023 | Digital tools as a means of organizing and controlling the independent work of future mathematics teachers | Тітова, Любов Олександрівна |
2023-04-30 | GAMIFICATION TECHNOLOGY AS AN ELEMENT OF EDUTAINMENT | Тітова, Любов Олександрівна |
2021 | MATIFIC – ОНЛАЙН ПЛАТФОРМА ДЛЯ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ | Зінченко, Юлія Миколаївна; Тітова, Любов Олександрівна |
2022-11-28 | Means of gamification in the formation of media literacy as an element of information and digital competence of participants in the educational process | Медведєва, Марія Олександрівна; Тітова, Любов Олександрівна |
2022-11 | MOZAWEB ЯК ІНСТРУМЕНТ ОСВІТНЬОЇ ГЕЙМІФІКАЦІЇ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ | Тітова, Любов Олександрівна |
2022-12 | The current state of formation of information and digital competence of future mathematics teachers | Тітова, Любов Олександрівна |
2023 | Аdvantages and challenges of implementing augmented reality technology in the educational process | Тітова, Любов Олександрівна; Ямковенко, Владислав Олександрович |
2022-11 | АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ОНЛАЙН-ЗАСОБІВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ | Тітова, Любов Олександрівна |
2024 | Вебсервіси для забезпечення інтерактивного навчання в закладах освіти | Тітова, Любов Олександрівна; Криворучко, Інна Ігорівна |
2022-10-25 | ВИЗНАЧЕННЯ ЗАСОБІВ ГЕЙМІФІКАЦІЇ ДЛЯ ВПРОВАДЖЕННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС | Тітова, Любов Олександрівна |
2021 | ВИКОРИСТАННЯ JАMBOARD ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | Білик, Каріна; Тітова, Любов Олександрівна |
2023 | ВИКОРИСТАННЯ MOZAIK EDUCATION У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ У ЗЗСО | Тітова, Любов Олександрівна; Сергєєв, Василь Геннадійович |
2021 | ВИКОРИСТАННЯ ВІЛЬНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ | Нечипоренко, Марина; Тітова, Любов Олександрівна |
2023 | ВИКОРИСТАННЯ ВІЛЬНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ | Тітова, Любов Олександрівна; Алтиєв, Алтимират |
2023 | ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ ГЕЙМІФІКАЦІЇ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ПРОГРАМУВАННЮ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ОНЛАЙНОВОГО НАВЧАННЯ | Стеценко, Володимир Петрович; Тітова, Любов Олександрівна |
2023 | ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМИ JUST CLASS В ОСВІТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ | Тітова, Любов Олександрівна |
2021 | Використання цифрових наративів у процесі підготовки асистента вчителя природничих наук | Тітова, Любов Олександрівна |
2022-05 | Використання ігрових сервісів при вивченні програмування | Бурлаков, Ярослав Олегович; Тітова, Любов Олександрівна |
2021 | ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ СИМУЛЯТОРІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПРОГРАМУВАННЯ | Ковтанюк, Максим Сергійович; Тітова, Любов Олександрівна |