Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14342
Назва: | Використання цифрових наративів у процесі підготовки асистента вчителя природничих наук |
Автори: | Тітова, Любов Олександрівна |
Ключові слова: | наратив наративізація цифровий наратив цифрові технології |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Суми (електронне видання) |
Бібліографічний опис: | Тітова Л.О. Використання цифрових наративів у процесі підготовки асистента вчителя природничих наук. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс-2021» Форум молодих дослідників»: матеріали ІІ Всеукр. наук.-метод. Інтернет-конф. студентів, аспірантів та молодих вчених, м. Суми, 12 лист. 2021 р. Суми, 2021. С. 137-139 |
Короткий огляд (реферат): | На даному етапі розвитку освіти цифрові технології стали невід’ємним компонентом педагогічної діяльності. Використання цифрових наративів в освітньому процесі дає змогу педагогам підвищувати ефективність навчальних занять та пізнавальну активність здобувачів освіти. Ознайомлення з поняттям «цифрового наративу» майбутнього асистента вчителя природничих наук доцільно проводити на заняттях з дисципліни «Інформатика та інформаційні технології в освіті», саме після здобуття основних навичок роботи із засобами ІКТ. |
Опис: | https://laboratoriya.sspu.sumy.ua/wp-content/uploads/2021/12/ITM_ITM-2021-FMD.pdf |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14342 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Titova_Cufrovi_naratuvu.pdf | 838,09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.