Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10559
Назва: | Застосування мобільної технології Plickers у процесі навчання фізики |
Автори: | Ляшенко, Олександр Іванович Терещук, Сергій Іванович |
Ключові слова: | мобільне навчання; засоби мобільної технології навчання; компетентнісний підхід; інформаційно-цифрова компетентність; навчання фізики; фронтальне опитування учнів; мобільний застосунок Plickers. |
Дата публікації: | кві-2019 |
Серія/номер: | Інформаційні технології і засоби навчання, 2019;Том 70, No2 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано можливості запровадження мобільної технології освіти в шкільній практиці як засобу формування інформаційно-цифрової компетентності учнів. На підставі аналізу літературних джерел та освітянської практики окреслено методичні особливості застосування мобільної технології в навчальному процесі, зокрема під час фронтального опитування учнів з використанням мобільного застосунку Plickers. За результатами проведеного анкетування учнів і вчителів виявлено основні недоліки запровадження мобільної технології в освітній процес. Зокрема, підтверджено недостатню підготовку учнів до використання засобів мобільної технології в самостійному навчанні, низьку готовність учнів і вчителів до використання мобільних застосунків і сервісів у навчальному процесі. Стверджується, що низький рівень запровадження мобільного навчання в шкільну практику зумовлений недостатнім методичним забезпеченням і неналежним описом способів використання мобільних застосунків у конкретних дидактичних ситуаціях. На прикладі мобільного застосунку Plickers показано можливості використання його в процесі навчання фізики. У статті подано методичні рекомендації щодо застосування Plickers під час фронтального опитування учнів у процесі вивчення квантової фізики. Запропоновано п'ять варіантів використання Plickers на уроках фізики, зокрема: фронтальне опитування з метою діагностування навчальних досягнень учнів або перевірки сформованості певних понять; подвійне тестування на початку та в кінці уроку з метою виявлення ступеня досягнення мети уроку; локальне або модульне опитування за окремими фрагментами навчального матеріалу для виявлення рівня його; опитування учнів з метою з'ясування успішності виконання завдань чи розв'язування задач; використання мобільного засобу для об'єднання учнів у групи з метою проведення коригування типових помилок. Підкреслюється, що стрімкий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій та широке їх використання останнім часом в освітній діяльності дають підстави для оптимістичних прогнозів щодо якнайшвидшого запровадження мобільного навчання в школі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10559 |
ISSN: | 2076-8184 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2738-12618-1-PB.pdf | 591,13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.