Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10658
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКраснобокий, Юрій Миколайович-
dc.contributor.authorТкаченко, Ігор Анатолійович-
dc.date.accessioned2019-06-11T06:57:33Z-
dc.date.available2019-06-11T06:57:33Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЗбірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна / [редкол.: П. С. Атаманчук (голова, наук. ред.) та ін.]. — Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018. — Випуск 24: STEM-інтеграція як важлива передумова управління результативністю та якістю фізичної освіти. — 194 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10658-
dc.description.abstractУ статті запропоновано основи інтеграції природничо-наукових знань, дидактичні підходи до формування змісту інтегрованого підручника. В інтегрованому підручнику має бути закладена здатність перекривати матеріал підручників з окремих дисциплін, що дасть змогу забезпечувати реалізацію одного з основних положень щодо організації навчального процесу у вищих закладах освіти - неперервність окремих видів підготовки протягом всього терміну навчання (гуманітарної, соціально-економічної, психолого-педагогічної, фундаментальної, професійної, практичної тощо). Покладається, що сучасний підручник інтегративного характеру повинен відповідати основним вимогам і положенням дидактики, цілям навчання (освіті і вихованню), змісту навчання, загальноприйнятим принципам навчання, організаційним формам навчання, враховувати єдність змістової і процесуальної складових, а також єдність викладання і навчання. У змістовому наповненні чільне місце відводиться процесу моделювання об’єктів із області природознавства, що мають різну природу, якісно нового характеру набувають інтеграційні зв’язки, які об’єднують різні галузі природничо-наукових знань шляхом застосування фундаментальних законів, понять та методів дослідження, що й вимагає відповідної фахової підготовки майбутніх учителів природничо-наукового спрямування.uk_UA
dc.publisherКам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;[371.134:52 (07)](043.3)-
dc.subjectЗмістове наповнення природничих дисциплінuk_UA
dc.subjectІнтеграціяuk_UA
dc.subjectКонцептуальні засадиuk_UA
dc.subjectМіжпредметні зв’язкиuk_UA
dc.subjectПідручникuk_UA
dc.subjectПідходиuk_UA
dc.subjectЦілісність знань про природуuk_UA
dc.titleМетодологічні засади формування змісту підручника інтегрованого характеруuk_UA
dc.title.alternativeМетодологические основы формирования содержания учебника интегрированного характераuk_UA
dc.title.alternativeMethodological Principles For Forming The Content Of The Introduced Characteruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.