Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10658
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Краснобокий, Юрій Миколайович | - |
dc.contributor.author | Ткаченко, Ігор Анатолійович | - |
dc.date.accessioned | 2019-06-11T06:57:33Z | - |
dc.date.available | 2019-06-11T06:57:33Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна / [редкол.: П. С. Атаманчук (голова, наук. ред.) та ін.]. — Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018. — Випуск 24: STEM-інтеграція як важлива передумова управління результативністю та якістю фізичної освіти. — 194 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10658 | - |
dc.description.abstract | У статті запропоновано основи інтеграції природничо-наукових знань, дидактичні підходи до формування змісту інтегрованого підручника. В інтегрованому підручнику має бути закладена здатність перекривати матеріал підручників з окремих дисциплін, що дасть змогу забезпечувати реалізацію одного з основних положень щодо організації навчального процесу у вищих закладах освіти - неперервність окремих видів підготовки протягом всього терміну навчання (гуманітарної, соціально-економічної, психолого-педагогічної, фундаментальної, професійної, практичної тощо). Покладається, що сучасний підручник інтегративного характеру повинен відповідати основним вимогам і положенням дидактики, цілям навчання (освіті і вихованню), змісту навчання, загальноприйнятим принципам навчання, організаційним формам навчання, враховувати єдність змістової і процесуальної складових, а також єдність викладання і навчання. У змістовому наповненні чільне місце відводиться процесу моделювання об’єктів із області природознавства, що мають різну природу, якісно нового характеру набувають інтеграційні зв’язки, які об’єднують різні галузі природничо-наукових знань шляхом застосування фундаментальних законів, понять та методів дослідження, що й вимагає відповідної фахової підготовки майбутніх учителів природничо-наукового спрямування. | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;[371.134:52 (07)](043.3) | - |
dc.subject | Змістове наповнення природничих дисциплін | uk_UA |
dc.subject | Інтеграція | uk_UA |
dc.subject | Концептуальні засади | uk_UA |
dc.subject | Міжпредметні зв’язки | uk_UA |
dc.subject | Підручник | uk_UA |
dc.subject | Підходи | uk_UA |
dc.subject | Цілісність знань про природу | uk_UA |
dc.title | Методологічні засади формування змісту підручника інтегрованого характеру | uk_UA |
dc.title.alternative | Методологические основы формирования содержания учебника интегрированного характера | uk_UA |
dc.title.alternative | Methodological Principles For Forming The Content Of The Introduced Character | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методологічні засади формування змісту підручника інтегрованого характеру.pdf | 662,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.