Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10672
Title: | Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами збагачення і активізації словника |
Authors: | Іщенко, Людмила Валентинівна Журавко, Тетяна Валеріївна |
Keywords: | творчі здібності дітей дошкільного віку розвивальне середовище педагогічні умови збагачення і активізація словника |
Issue Date: | Apr-2019 |
Publisher: | Вінниця: ТОВ «ТВОРИ» |
Citation: | Іщенко Л. В., Журавко Т. В. Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами збагачення і активізації словника // Проблеми освіти: збірник наукових праць. ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». Вінниця: ТОВ «ТВОРИ», 2019. – Вип. 91. – 186-191 с. |
Series/Report no.: | УДК;373.2.015.31 |
Abstract: | Стаття присвячена проблемі розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами збагачення і активізації словника. Мета статті полягає у розкритті методики та педагогічних умов організації освітнього процесу розвитку творчих здібностей дітей у закладах дошкільної освіти. Встановлено, що ефективними педагогічними умовами розвитку творчих здібностей старших дошкільників є: врахування індивідуально-вікових особливостей дітей, забезпечення суб’єкт-суб’єктної взаємодії вихователя та дітей; створення емоційного психологічного комфорту; поєднання репродуктивної діяльності з продуктивною діяльністю дитини; створення розвивального творчого середовища життєдіяльності вікової групи; взаємодія дошкільного закладу і сім’ї у формуванні творчих здібностей дошкільників. Розроблено методику розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами збагачення і активізації словника. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10672 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Іщенко Журавко Бар.pdf | 1,52 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.