Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10731
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Галина Володимирівна-
dc.date.accessioned2019-06-13T10:36:12Z-
dc.date.available2019-06-13T10:36:12Z-
dc.date.issued2018-11-
dc.identifier.citationТкачук Г.В. Аналіз та особливості впровадження різних моделей змішаного навчання в освітній процес закладу вищої освіти. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. 2018. № 3. С. 28-36.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10731-
dc.description.abstractПроаналізовано основні моделі змішаного навчання, визначено їх особливості та переваги використання в освітньому процесі. Розглянуто наступні моделі: ротаційна модель та її модифікації (модель зміни станцій, модель зміни лабораторій, модель перевернутого навчання, персоналізована модель); гнучка модель; модель самостійного змішування; віртуально-збагачена модель. Визначено, що кожна модель має свої особливості і потребує як незначних, так і кардинальних змін в організації освітнього процесу. Відзначено, що ротаційні моделі орієнтовані на зміну середовища навчання: модель зміни станцій – зміна режимів роботи в межах аудиторії; модель зміни лабораторій – в межах навчального закладу, модель перевернутого навчання – зміна режимів в аудиторії та вдома та їх «перевертання», персоналізована модель – самостійний вибір режиму. Вказано, що гнучка модель передбачає вивчення матеріалу переважно онлайн за індивідуальним графіком; модель самостійного змішування дає змогу студентові самостійно обирати додаткові курси, які можна вивчати як доповнення до основних курсів; віртуально-збагачена модель не є повністю індивідуалізованою, але передбачає вивчення одного або декількох курсів онлайн, при цьому місце розташування студента може бути як вдома, так і в закладі вищої освіти. На основі аналізу найбільш поширених моделей змішаного навчання визначено загальні особливості змішаного навчання як освітньої технології: організаційні, технічні, інформаційні та методичні.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавничий відділ ТНПУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.147:811.111-
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectротаційна модельuk_UA
dc.subjectперевернуте навчанняuk_UA
dc.subjectперсоналізована модельuk_UA
dc.subjectгнучка модельuk_UA
dc.subjectмодель самостійного змішуванняuk_UA
dc.subjectвіртуально-збагачена модельuk_UA
dc.titleАналіз та особливості впровадження різних моделей змішаного навчання в освітній процес закладу вищої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkachuk-st-Ternopil.pdf1,24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.