Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10731
Title: | Аналіз та особливості впровадження різних моделей змішаного навчання в освітній процес закладу вищої освіти |
Authors: | Ткачук, Галина Володимирівна |
Keywords: | змішане навчання ротаційна модель перевернуте навчання персоналізована модель гнучка модель модель самостійного змішування віртуально-збагачена модель |
Issue Date: | Nov-2018 |
Publisher: | Видавничий відділ ТНПУ |
Citation: | Ткачук Г.В. Аналіз та особливості впровадження різних моделей змішаного навчання в освітній процес закладу вищої освіти. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. 2018. № 3. С. 28-36. |
Series/Report no.: | УДК;378.147:811.111 |
Abstract: | Проаналізовано основні моделі змішаного навчання, визначено їх особливості та переваги використання в освітньому процесі. Розглянуто наступні моделі: ротаційна модель та її модифікації (модель зміни станцій, модель зміни лабораторій, модель перевернутого навчання, персоналізована модель); гнучка модель; модель самостійного змішування; віртуально-збагачена модель. Визначено, що кожна модель має свої особливості і потребує як незначних, так і кардинальних змін в організації освітнього процесу. Відзначено, що ротаційні моделі орієнтовані на зміну середовища навчання: модель зміни станцій – зміна режимів роботи в межах аудиторії; модель зміни лабораторій – в межах навчального закладу, модель перевернутого навчання – зміна режимів в аудиторії та вдома та їх «перевертання», персоналізована модель – самостійний вибір режиму. Вказано, що гнучка модель передбачає вивчення матеріалу переважно онлайн за індивідуальним графіком; модель самостійного змішування дає змогу студентові самостійно обирати додаткові курси, які можна вивчати як доповнення до основних курсів; віртуально-збагачена модель не є повністю індивідуалізованою, але передбачає вивчення одного або декількох курсів онлайн, при цьому місце розташування студента може бути як вдома, так і в закладі вищої освіти. На основі аналізу найбільш поширених моделей змішаного навчання визначено загальні особливості змішаного навчання як освітньої технології: організаційні, технічні, інформаційні та методичні. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10731 |
Appears in Collections: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Tkachuk-st-Ternopil.pdf | 1,24 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.