Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10846
Title: ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМИ В ТУРИЗМІ
Authors: Литвин, Оксана Вікторівна
Кирилюк, Ірина Миколаївна
Keywords: туризм
реклама
туристична реклама
нетрадиційна реклама
спеціалізована туристична реклама
Issue Date: Mar-2019
Publisher: Київський національний торговельно- економічний університет м. Київ
Citation: Литвин О. В. Особливості реклами в туризмі / О. В. Литвин, І. М. Кирилюк // Журналістика та реклама: вектори взаємодії : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 19 березня 2019 р.) / за заг. ред. А. А. Мазаракі. – Київ : Київ. нац. торг.- екон. ун-т, 2019. – С. 144-146.
Abstract: Реклама являється невід’ємною складовою ведення туристичного бізнесу. На ринку сфери послуг виробники туристичних продуктів, в сучасних умовах, мають володіти засобами реалізації результатів своєї діяльності. Саме реклама є найбільш дієвим інструментом доведення інформації до споживача.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10846
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМИ В ТУРИЗМІ.pdf206,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.