Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10935
Title: | Загальнофілософські підходи до формування екологічної культури майбутніх учителів природничих дисциплін |
Authors: | Гончарук, Віталій Володимирович |
Keywords: | екологічне виховання екологічно зорієнтована свідомість студенти природничих спеціальностей екологічна освіта екологічний світогляд екологічна культура екологічні переконання екологічні цінності |
Issue Date: | 22-Apr-2018 |
Publisher: | ВПЦ «Візаві» |
Citation: | Гончарук В. В. Загальнофілософські підходи до формування екологічної культури майбутніх учителів природничих дисциплін // Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ ред. кол.: Безлюдний О. І. (гол. ред.) та ін.]. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2018. – Вип.17. – С. 41–47. |
Series/Report no.: | УДК;378502/504-051 |
Abstract: | Одним із пріоритетних завдань перед державами світового співтовариства в цілому та перед Україною зокрема є формування екологічної культури особистості, яка охоплює екологічно зорієнтовану свідомість і поведінку. Мета дослідження полягає у розкритті загальнофілософських підходів до формування екологічної культури студентів у процесі їх професійної підготовки. Зроблено висновок, що цілісність екологічної культури студентів виявляється на трьох рівнях: особистісних цінностях; ментальності, традиціях, звичаях, історичному досвіді народу; релігійних і філософських системах. Вона передбачає постійне збагачення студентів екологічними знаннями, формування у них екологічних навичок і вироблення активної природоохоронної позиції у житті. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10935 |
ISSN: | 2307-4914 |
Appears in Collections: | Природничо-географічний факультет |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zagal`nofilosofs`ki pidxody` do formuvannya ekologichnoyi kul`tury` majbutnix uchy`teliv pry`rodny`chy`x dy`scy`plin.pdf | 285,6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.