Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11099
Назва: Педагогічні умови розвитку індивідуальних творчих здібностей майбутніх учителів хореографії у процесі фахової підготовки
Автори: Бикова, Ольга Вікторівна
Ключові слова: педагогічні умови
майбутні учителя хореографії
навчальна діяльність
науково-дослідна робота
Дата публікації: 2016
Видавництво: Поліграфічна фірма «Швидкодрук»
Бібліографічний опис: Бикова О. В. Педагогічні умови розвитку індивідуальних творчих здібностей майбутніх учителів хореографії у процесі фахової підготовки. Молодь і ринок: наук-пед. журн. Дрогобицького держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка. Дрогобич, 2016. № 8 (139). С. 146–150.
Серія/номер: УДК;(371.134:793.3(07))+159.954
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто різні тлумачення поняття «педагогічні умови». Досліджуване поняття розкривається через концепцію: «умова», «педагогічні умови». Автор пропонує власне визначення поняття «педагогічні умови» розвитку індивідуальних творчих здібностей майбутніх учителів хореографії. Висвітлено зміст і значення навчальної діяльності, позанавчальної діяльності та індивідуально-дослідної роботи студентів-хореографів як первинних педагогічних умов розвитку індивідуальних творчих здібностей майбутніх учителів хореографії у процесі фахової підготовки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11099
ISSN: 2308-4634
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedagogichni_umovy.pdf999,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.