Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11099
Назва: | Педагогічні умови розвитку індивідуальних творчих здібностей майбутніх учителів хореографії у процесі фахової підготовки |
Автори: | Бикова, Ольга Вікторівна |
Ключові слова: | педагогічні умови майбутні учителя хореографії навчальна діяльність науково-дослідна робота |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Поліграфічна фірма «Швидкодрук» |
Бібліографічний опис: | Бикова О. В. Педагогічні умови розвитку індивідуальних творчих здібностей майбутніх учителів хореографії у процесі фахової підготовки. Молодь і ринок: наук-пед. журн. Дрогобицького держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка. Дрогобич, 2016. № 8 (139). С. 146–150. |
Серія/номер: | УДК;(371.134:793.3(07))+159.954 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто різні тлумачення поняття «педагогічні умови». Досліджуване поняття розкривається через концепцію: «умова», «педагогічні умови». Автор пропонує власне визначення поняття «педагогічні умови» розвитку індивідуальних творчих здібностей майбутніх учителів хореографії. Висвітлено зміст і значення навчальної діяльності, позанавчальної діяльності та індивідуально-дослідної роботи студентів-хореографів як первинних педагогічних умов розвитку індивідуальних творчих здібностей майбутніх учителів хореографії у процесі фахової підготовки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11099 |
ISSN: | 2308-4634 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pedagogichni_umovy.pdf | 999,11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.