Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11172
Назва: Шопінг-туризм та його особливості
Автори: Красноголовець, Тетяна Павлівна
Ключові слова: туризм
шопінг-туризм
шопінг тури
турист
Дата публікації: 2019
Видавництво: Харківський національний університет міського господарства імені О.Б. Бекетова
Бібліографічний опис: Красноголовець Т. П. Шопінг-туризм та його особливості / Т. П. Красноголовець // Стратегія розвитку міст: молодь і майбутнє (інноваційний ліфт) : Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (квітень-травень 2019 року). – Харків : Харківський національний університет міського господарства імені О.Б. Бекетова, 2019 рік. – С. 219-221.
Короткий огляд (реферат): Сфера туризму постійно розвивається тому попит на класичні напрямки туризму зменшується, що вимагає урізноманітнення існуючих форм відпочинку. Однією з таких форм є шопінг тури. Досліджено сутність, значення шопінг турів для розвитку туризму.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11172
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
красноголовець.pdfКрасноголовець Т. П. Шопінг-туризм та його особливості / Т. П. Красноголовець // Стратегія розвитку міст: молодь і майбутнє (інноваційний ліфт) : Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (квітень-травень 2019 року). – Харків : Харківський національний університет міського господарства імені О.Б. Бекетова, 2019 рік. – С. 219-221.787,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.