Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11180
Title: | ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ В АСПЕКТІ КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЇ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ |
Authors: | Душечкіна, Наталія Юріївна |
Keywords: | екологічна культура студенти вища освіта концептуалізація |
Issue Date: | Jun-2019 |
Publisher: | WayScience |
Citation: | Соціальні аспекти екологічної освіти студентів у педагогічному ЗВО пов’язані з необхідністю забезпечення майбутніх вчителів екологічними знаннями, вміннями, навичками не тільки аналітичного, а й прогностичного характеру. |
Abstract: | Мінливість природного і соціокультурного простору висуває підвищені вимоги до фахівців в галузі освіти, здатних самостійно і відповідально виконувати педагогічні функції по формуванню в студентів глобально орієнтованого світогляду на основі цілісної картини світу, розвитку у них екологічної культури, екологічної свідомості, мислення, екологічно обґрунтованої поведінки. |
Description: | Основні тенденції розвитку вищої педагогічної освіти в сучасних умовах обумовлені соціально-економічними, соціально-педагогічними і екологічними парадигмами розвитку освіти і науки, позитивними інноваційними процесами формування особистості майбутніх фахівців. Виявлено, що наукоємність і культуроємність сучасних освітніх процесів визначаються загальними тенденціями розвитку суспільства: гуманізації, інтеграції, диференціації, екологізації, стандартизації, інтенсифікації, технологізації і кооперації. Зростає роль екологізації вищої педагогічної освіти в зв’язку з загальністю і обов’язковістю екологізації освіти, глобальною екологічною кризою і низьким рівнем екологічної культури населення. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11180 |
Appears in Collections: | Природничо-географічний факультет |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
збірник.pdf | 2,54 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.