Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11266
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Галина Володимирівна-
dc.date.accessioned2019-11-22T11:40:14Z-
dc.date.available2019-11-22T11:40:14Z-
dc.date.issued2019-05-23-
dc.identifier.citationТкачук Г.В. До питання формування інформаційно-технічних компетентностей майбутніх учителів інформатики: восьма всеукраїнська наукова конференція молодих вчених з математики та фізики: Восьма всеукраїнська наукова конференція молодих вчених з математики та фізики «Актуальні проблеми сучасної математики і фізики та методики їх навчання», м.Київ, 23 травня 2019 р. Київ. 2019. С. 64.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11266-
dc.description.abstractСистема вищої освіти має на меті підготовку висококваліфікованого фахівця в обраній сфері діяльності, який, володіючи необхідними вміннями та навичками, здатний використовувати їх у майбутній професійній діяльності. В цьому контексті важливим є не наявність певних знань, а вміння їх застосовувати на практиці для розв’язання конкретного завдання, що передбачає зміну парадигми вищої освіти із знаннєвої в компетентнісну та забезпечує формування ключових компетентностей майбутніх фахівців. Плануючи роботу з формування компетентностей, доцільно визначити критерії, за якими можна зробити висновок про рівень сформованості тих чи інших компетентностей. До складу критеріїв оцінювання рівня сформованості інформаційно-технічних компетентностей майбутніх учителів інформатики у процесі практично-технічної підготовки доцільно включити такі компоненти [2], [1]: - мотиваційно-ціннісний (наявність стійких мотивів до оволодіння технічними знаннями, уміннями та навичками, отримання досвіду, удосконалення інформаційно- технічних компетентностей тощо); - змістовий (визначає рівень володіння технічними знаннями, необхідних для професійної діяльності); - операційно-діяльнісний (рівень володіння технічними уміннями та навичками, необхідними для розв’язку практично-технічних завдань, технічна грамотність, можливість використання технічних умінь в різних ситуаціях). Таким чином, визначені компоненти дають змогу зробити висновок, що інформаційно-технічні компетентності інтегрують знання (про закономірності будови та функціонування конкретних технічних пристроїв), уміння (використовувати наявні знання для розв’язання технічних задач на рівні своєї професійної кваліфікації), навички (використання, обслуговування, ремонту, комплектації технічного обладнання), здатності (доступно викладати навчальний матеріал, що стосується технічної сторони) і виявляються у прагненні і готовності до ефективного застосування сучасних технічних засобів та комп’ютерних технологій для вирішення завдань у професійній діяльності і повсякденному житті, усвідомлюючи при цьому значущість предмета і результату діяльності.uk_UA
dc.publisherВидавництво Національного педагогічного університету імені М.П. Драгомановаuk_UA
dc.subjectінформаційно-технічні компетентностіuk_UA
dc.subjectтехнічна грамотністьuk_UA
dc.subjectвчитель інформатикиuk_UA
dc.subjectфахівецьuk_UA
dc.titleДо питання формування інформаційно-технічних компетентностей майбутніх учителів інформатикиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Київ2019.pdf48,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.