Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11299
Назва: Роль клієнтоорієнтованості в управлінні підприємством
Автори: Гарматюк, Олена Валентинівна
Ключові слова: Клієнтоорієнтованість
просування
збут
орієнтація на клієнта
Модель Мак-Кінсі
Дата публікації: лис-2019
Видавництво: ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Гарматюк О. В. Роль клієнтоорієнтованості в управлінні підприємством. Сучасні проблеми і перспективи економічної динаміки : матер. VІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції молодих учених та студентів, 31 жовтня – 1 листопада 2019 року, м. Умань / за ред. д-ра екон. наук, проф. О. Г. Чирви. Умань : ВПЦ «Візаві», 2019. С. 127-130.
Серія/номер: УДК;330(06)
Короткий огляд (реферат): Розкрито зміст поняття "клієнтоорієнтованості". Визначено значущість питань формування та підтримки ефективних відносин з клієнтами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11299
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Garmatiuk_Uman.pdf714,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.