Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11544
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБикова, Ольга Вікторівна-
dc.date.accessioned2019-12-03T09:37:11Z-
dc.date.available2019-12-03T09:37:11Z-
dc.date.issued2019-04-
dc.identifier.citationБикова О. В. Критерії та показники сформованості індивідуальних творчих здібностей майбутніх вчителів хореографії. Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конф. м. Умань, 19 квітня 2019 р. Умань : ВПЦ «Візаві», 2019. С. 13-17.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11544-
dc.description.abstractВ статті обґрунтовано структуру сформованості індивідуальних творчих здібностей майбутніх педагогів-хореографів. Розглянуто методологічні положення у трактуванні понять «критерій» і «показник». Представлено порівняльну характеристику показників рівнів сформованості творчих здібностей майбутніх учителів хореографії в дисертаційних дослідженнях сучасних науковців в системі хореографічно-педагогічної освіти.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВПЦ "Візаві"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;793.3(07)(063)-
dc.subjectкогнітивний критерійuk_UA
dc.subjectіндивідуальні творчі здібностіuk_UA
dc.subjectпедагогічно-хореографічна освітаuk_UA
dc.subjectтворчій потенціалuk_UA
dc.titleКритерії та показники сформованості індивідуальних творчих здібностей майбутніх вчителів хореографіїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.