Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11544
Назва: | Критерії та показники сформованості індивідуальних творчих здібностей майбутніх вчителів хореографії |
Автори: | Бикова, Ольга Вікторівна |
Ключові слова: | когнітивний критерій індивідуальні творчі здібності педагогічно-хореографічна освіта творчій потенціал |
Дата публікації: | кві-2019 |
Видавництво: | ВПЦ "Візаві" |
Бібліографічний опис: | Бикова О. В. Критерії та показники сформованості індивідуальних творчих здібностей майбутніх вчителів хореографії. Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конф. м. Умань, 19 квітня 2019 р. Умань : ВПЦ «Візаві», 2019. С. 13-17. |
Серія/номер: | УДК;793.3(07)(063) |
Короткий огляд (реферат): | В статті обґрунтовано структуру сформованості індивідуальних творчих здібностей майбутніх педагогів-хореографів. Розглянуто методологічні положення у трактуванні понять «критерій» і «показник». Представлено порівняльну характеристику показників рівнів сформованості творчих здібностей майбутніх учителів хореографії в дисертаційних дослідженнях сучасних науковців в системі хореографічно-педагогічної освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11544 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Критерії та показники сформованості індивідуальних творчих здібностей майбутніх вчителів хореографії.pdf | 4,77 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.