Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11544
Title: Критерії та показники сформованості індивідуальних творчих здібностей майбутніх вчителів хореографії
Authors: Бикова, Ольга Вікторівна
Keywords: когнітивний критерій
індивідуальні творчі здібності
педагогічно-хореографічна освіта
творчій потенціал
Issue Date: Apr-2019
Publisher: ВПЦ "Візаві"
Citation: Бикова О. В. Критерії та показники сформованості індивідуальних творчих здібностей майбутніх вчителів хореографії. Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конф. м. Умань, 19 квітня 2019 р. Умань : ВПЦ «Візаві», 2019. С. 13-17.
Series/Report no.: УДК;793.3(07)(063)
Abstract: В статті обґрунтовано структуру сформованості індивідуальних творчих здібностей майбутніх педагогів-хореографів. Розглянуто методологічні положення у трактуванні понять «критерій» і «показник». Представлено порівняльну характеристику показників рівнів сформованості творчих здібностей майбутніх учителів хореографії в дисертаційних дослідженнях сучасних науковців в системі хореографічно-педагогічної освіти.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11544
Appears in Collections:Факультет мистецтв



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.