Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11576
Назва: Використання моделі змішаного навчання при викладанні іноземних мов у закладах вищої освіти
Автори: Паладьєва, Алла Федорівна
Ключові слова: змішане навчання
модель навчання
заклад вищої освіти
освітня технологія
освітній процес
викладання іноземних мов
Дата публікації: кві-2019
Видавництво: ВПЦ "Візаві"
Бібліографічний опис: Паладьєва А. Ф. Використання моделі змішаного навчання при викладанні іноземних мов у закладах вищої освіти. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (Умань, 18-19 квітня 2019 р.). Умань: ВПЦ «Візаві», 2019. Ч. 2. С. 65–67.
Серія/номер: УДК;37:001.895(477+100)(06)
Короткий огляд (реферат): Введення нових освітніх стандартів, входження України в Болонський процес та інші міжнародні угоди стимулюють формування нових підходів і розробку принципово нових критеріїв якості освіти. Серед сучасних підходів до навчання провідне місце займає комбіноване або змішане навчання (blended learning), перші згадки про яке за кордоном відносяться до 1995 року. Механізм реалізації концепції змішаного навчання як процесу передбачає створення комфортного освітнього інформаційного середовища, системи комунікацій, що представляють всю необхідну навчальну інформацію.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11576
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Паладьєва А.Ф. Інновації в освіті.pdf193,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.