Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11800
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткаченко, Ігор Анатолійович | - |
dc.contributor.author | Краснобокий, Юрій Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-10T06:17:35Z | - |
dc.date.available | 2020-02-10T06:17:35Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Ткаченко І. А., Краснобокий Ю. М. Критерії та принципи конструювання змістової складової інтегрованих підручників освітньої галузі «Природознавство». Гуманітарний вісник Полтавського національного технічного університету імені Юрія Кондратюка. Полтава, 2019. Вип. 5-6. C. 18—27. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11800 | - |
dc.description.abstract | У статті запропоновано дидактичні підходи та принципи формування змістового наповнення інтегрованих підручників з освітньої галузі «Природознавство». В інтегрованому підручнику передбачається можливість використання багатоаспектного змістового контенту окремих дисциплін природничого спрямування, що дасть змогу забезпечити реалізацію одного з основних положень щодо організації навчального процесу у вищих закладах освіти - неперервність окремих видів підготовки протягом всього терміну навчання. Покладається, що сучасний підручник інтегративного характеру повинен відповідати основним вимогам і положенням дидактики, цілям навчання, змісту навчання, загальноприйнятим принципам та критеріям навчання. | uk_UA |
dc.publisher | Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;[371.134:52 (07)] (043.3) | - |
dc.subject | інтеграція | uk_UA |
dc.subject | критерії | uk_UA |
dc.subject | принципи | uk_UA |
dc.subject | природничі науки | uk_UA |
dc.subject | підручник | uk_UA |
dc.subject | загальнопедагогічні підходи | uk_UA |
dc.title | Критерії та принципи конструювання змістової складової інтегрованих підручників освітньої галузі «Природознавство» | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Критерії та принципи конструювання інтегр. підручників.pdf | 440,4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.