Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11800
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкаченко, Ігор Анатолійович-
dc.contributor.authorКраснобокий, Юрій Миколайович-
dc.date.accessioned2020-02-10T06:17:35Z-
dc.date.available2020-02-10T06:17:35Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТкаченко І. А., Краснобокий Ю. М. Критерії та принципи конструювання змістової складової інтегрованих підручників освітньої галузі «Природознавство». Гуманітарний вісник Полтавського національного технічного університету імені Юрія Кондратюка. Полтава, 2019. Вип. 5-6. C. 18—27.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11800-
dc.description.abstractУ статті запропоновано дидактичні підходи та принципи формування змістового наповнення інтегрованих підручників з освітньої галузі «Природознавство». В інтегрованому підручнику передбачається можливість використання багатоаспектного змістового контенту окремих дисциплін природничого спрямування, що дасть змогу забезпечити реалізацію одного з основних положень щодо організації навчального процесу у вищих закладах освіти - неперервність окремих видів підготовки протягом всього терміну навчання. Покладається, що сучасний підручник інтегративного характеру повинен відповідати основним вимогам і положенням дидактики, цілям навчання, змісту навчання, загальноприйнятим принципам та критеріям навчання.uk_UA
dc.publisherНаціональний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;[371.134:52 (07)] (043.3)-
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectкритеріїuk_UA
dc.subjectпринципиuk_UA
dc.subjectприродничі наукиuk_UA
dc.subjectпідручникuk_UA
dc.subjectзагальнопедагогічні підходиuk_UA
dc.titleКритерії та принципи конструювання змістової складової інтегрованих підручників освітньої галузі «Природознавство»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Критерії та принципи конструювання інтегр. підручників.pdf440,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.