Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11800
Title: Критерії та принципи конструювання змістової складової інтегрованих підручників освітньої галузі «Природознавство»
Authors: Ткаченко, Ігор Анатолійович
Краснобокий, Юрій Миколайович
Keywords: інтеграція
критерії
принципи
природничі науки
підручник
загальнопедагогічні підходи
Issue Date: 2019
Publisher: Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»
Citation: Ткаченко І. А., Краснобокий Ю. М. Критерії та принципи конструювання змістової складової інтегрованих підручників освітньої галузі «Природознавство». Гуманітарний вісник Полтавського національного технічного університету імені Юрія Кондратюка. Полтава, 2019. Вип. 5-6. C. 18—27.
Series/Report no.: УДК;[371.134:52 (07)] (043.3)
Abstract: У статті запропоновано дидактичні підходи та принципи формування змістового наповнення інтегрованих підручників з освітньої галузі «Природознавство». В інтегрованому підручнику передбачається можливість використання багатоаспектного змістового контенту окремих дисциплін природничого спрямування, що дасть змогу забезпечити реалізацію одного з основних положень щодо організації навчального процесу у вищих закладах освіти - неперервність окремих видів підготовки протягом всього терміну навчання. Покладається, що сучасний підручник інтегративного характеру повинен відповідати основним вимогам і положенням дидактики, цілям навчання, змісту навчання, загальноприйнятим принципам та критеріям навчання.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11800
Appears in Collections:Факультет фізики, математики та інформатики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.