Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11800
Title: | Критерії та принципи конструювання змістової складової інтегрованих підручників освітньої галузі «Природознавство» |
Authors: | Ткаченко, Ігор Анатолійович Краснобокий, Юрій Миколайович |
Keywords: | інтеграція критерії принципи природничі науки підручник загальнопедагогічні підходи |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» |
Citation: | Ткаченко І. А., Краснобокий Ю. М. Критерії та принципи конструювання змістової складової інтегрованих підручників освітньої галузі «Природознавство». Гуманітарний вісник Полтавського національного технічного університету імені Юрія Кондратюка. Полтава, 2019. Вип. 5-6. C. 18—27. |
Series/Report no.: | УДК;[371.134:52 (07)] (043.3) |
Abstract: | У статті запропоновано дидактичні підходи та принципи формування змістового наповнення інтегрованих підручників з освітньої галузі «Природознавство». В інтегрованому підручнику передбачається можливість використання багатоаспектного змістового контенту окремих дисциплін природничого спрямування, що дасть змогу забезпечити реалізацію одного з основних положень щодо організації навчального процесу у вищих закладах освіти - неперервність окремих видів підготовки протягом всього терміну навчання. Покладається, що сучасний підручник інтегративного характеру повинен відповідати основним вимогам і положенням дидактики, цілям навчання, змісту навчання, загальноприйнятим принципам та критеріям навчання. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11800 |
Appears in Collections: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Критерії та принципи конструювання інтегр. підручників.pdf | 440,4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.