Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11842
Назва: Тренінгові технології у підготовці майбутнього вчителя математики до впровадження валеологічного супроводу на уроках математики
Автори: Возносименко, Дарія Анатоліївна
Ключові слова: майбутні учителі математики
підготовка майбутніх учителів математики
тренінг
доров’язбереження
Дата публікації: 2019
Видавництво: Бердянськ : БДПУ
Бібліографічний опис: Возносименко Д. А. Тренінгові технології у підготовці майбутнього вчителя математики до впровадження валеологічного супроводу на уроках математики. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки. Бердянськ, 2019. Вип.3. С. 228 – 234
Серія/номер: УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:51
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено актуальність проблеми підготовки майбутніх учителів математики до здоров’язберігаючого навчання, збереження та зміцнення здоров’я учнів, формування здорового способу життя. Встановлено, що важливе значення для реалізації цієї проблеми відіграє зміна форм, методів та засобів навчання в підготовці майбутніх учителів. Зазначено, що одним з найефективніших шляхів досягнення високого рівня професіоналізму та їх відповідності зазначеним вимогам є впровадження тренінгових технологій як форми організації навчання в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців. Розкрито зміст поняття “тренінг”. Встановлено, що відповідно до актуальності проблеми здоров’язбереження учнів у процесі навчання та вимог підготовки сучасного вчителя досить ефективними в підготовці майбутніх учителів математики до здоров’язберігаючого навчання учнів є тренінгові технологі
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11842
ISSN: 2412-9208
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
27.pdfВозносименко Д. А. Тренінгові технології у підготовці майбутнього вчителя математики до впровадження валеологічного супроводу на уроках математики Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки. Бердянськ, 2019. Вип.3. С. 228 – 234513,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.