Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12095
Title: | Підготовка майбутніх учителів математики до використання технології «перевернутого навчання» на уроках математики здоров’язберігаючого змісту |
Authors: | Возносименко, Дарія Анатоліївна Шумигай, Світлана Миколаївна |
Keywords: | майбутні учителі математики здоров’язберігаюча діяльність перевернуте навчання інноваційні технології |
Issue Date: | 20-Nov-2019 |
Publisher: | Полтава: Астрая |
Citation: | Возносименко Д. А., Шумигай С. М. Підготовка майбутніх учителів математики до використання технології «перевернутого навчання» на уроках математики здоров’язберігаючого змісту. «Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи»: 2019: матеріали V Всеукр. наук.-прак. конф. Листопад. 2019 р. Полтава, 2019 С. 68-70 |
Abstract: | У сучасних умовах розвитку України проблема збереження та цілеспрямованого формування здоров'я дітей та молоді особливо значима та актуальна. За останні роки в Україні спостерігається значне погіршення здоров'я школярів. На вирішення даної проблеми спрямовано науковий і педагогічний потенціал освіти, а до основної функції освіти ХХІ століття – давати знання – приєднується оздоровча функція, яка передбачає, передусім, впровадження здоров’язберігаючої діяльності у процес навчання. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12095 |
ISSN: | 978-617-7669-44-8 |
Appears in Collections: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Полтава.pdf | Возносименко Д. А., Шумигай С. М. Підготовка майбутніх учителів математики до використання технології «перевернутого навчання» на уроках математики здоров’язберігаючого змісту. «Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи»: 2019: матеріали V Всеукр. наук.-прак. конф. Листопад. 2019 р. Полтава, 2019 С. 68-70 | 93,74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.