Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12149
Title: Зміст і мета формування етнокультурної компетентності педагога в контексті освітніх змін
Authors: Гончарук, Валентина Анатоліївна
Гончарук, Віталій Володимирович
Keywords: етнокультурна компетентність
педагог
освітні зміни
формування етнокультурної компетентності
професійне самовизначення
компетентнісний підхід
освітній процес
етнокультурна спадщина
Issue Date: 6-Feb-2020
Publisher: Methuen Publishing House
Citation: Гончарук В. А., Гончарук В. В. Зміст і мета формування етнокультурної компетентності педагога в контексті освітніх змін. Proceedings of the 2 nd International Scientific and Practical Conference «Scientific Research in XXI Century» (February 6–8, 2020). Ottawa, Canada: Methuen Publishing House, 2020. С. 38–42.
Series/Report no.: УДК;377.134:004
Abstract: Пріоритетним завданням сучасної освіти вважаємо підготовку творчого, активного, думаючого й рішучого у своїх діях учителя, який здатний орієнтуватися в багатьох важливих питаннях сьогодення, робити прогнози на майбутнє і водночас досліджувати, фіксувати й збагачувати споконвічну етнокультурну спадщину українців. Тому що творити нові культурні цінності, утверджувати нові суспільні ідеали, розвивати мистецькі уподобання сучасному поколінню молоді треба на уже створених упродовж тисячоліть етнокультурних надбаннях.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12149
Appears in Collections:Факультет філології та журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zmist i meta formuvannya etnokul`turnoyi kompetentnosti pedagoga v konteksti osvitnix zmin.PDF292,86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.