Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12214
Назва: Психолого-педагогічні засади гендерної соціалізації особистості
Автори: Карнаух, Леся Петрівна
Ключові слова: гендерна соціалізація
творчі здібності дітей дошкільного віку
заклад дошкільної освіти
педагогічні умови
Дата публікації: 2019
Видавництво: Умань : ВПЦ "Візаві"
Бібліографічний опис: Карнах Л.П. Психолого-педагогічні засади гендерної соціалізації особистості / [укладач Карнаух Л. П.]; Уманський держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. - Умань : ВПЦ "Візаві", 2019.-200 с.
Серія/номер: УДК;373.2.017-055.1/.3(075.8)
П;86
Короткий огляд (реферат): У навчально-методичному посібнику проаналізовано сутність та зміст гендерної соціалізації особистості. Обгрунтовано особливості впливу психолого-педагогічного супроводу процесу гендерного становлення особистості, починаючи від народження до юнацтва. Проаналізована проблема впровадження гендерного підходу в освітній процес закладів освіти та підібрано сучасні методи і форми роботи в процесі гендерної соціалізації особистості в різні вікові етапи розвитку. Призначається для педагогів-науковців, викладачів і студентів педагогічних факультетів вищих навчальних закладів, вихователів закладів дошкільної освіти, вчителів, слухачів курсів підвищення кваліфікації і всіх тим, хто хоче розширити і поглибити свої знання з цього аспекту виховної роботи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12214
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карнаух посібник.pdf312,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.