Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12249
Title: Психологічні особливості професійного вигорання вчителя середньої школи
Authors: Перепелюк, Тетяна Дмитрівна
Куделя, Ірина
Keywords: вчитель.
емоційне вигорання
професійне вигорання
напруження
резистенція
виснаження
метод спостереження
Issue Date: 25-Feb-2019
Publisher: Житомир: Вид-во ЖДУ ім.. І. Франка
Citation: Перепелюк Т.Д., Куделя І.С. Психологічні особливості професійного вигорання вчителя середньої школи. Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка Національної академії педагогічних наук України «Актуальні проблеми психології». Том 11. Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Випуск 19. Житомир: Вид-во ЖДУ ім.. І. Франка, 2019. С. 381-395.
Abstract: У статті подано результати теоретичного аналізу та емпіричного дослідження проблеми емоційного вигорання вчителя середньої школи. Здійснено теоретичний аналіз причин, чинників професійного вигорання вчителів. Обґрунтовано негативний вплив дії феномена професійного вигорання на психічне здоров’я особистості, її становлення і подальший професійний розвиток. На основі аналізу досліджень встановлено, що педагог є найнавантаженішою категорією працівників в емоційному плані. Відсутність єдиного теоретичного підходу до розгляду природи і структури вигорання працівників освіти робить важливим моментом у його вивченні розгляд конкретних досліджень, присвячених взаємозв’язку вигорання і компонентів професійної самосвідомості
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12249
ISSN: 2072-4772
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Актуальні проблеми.pdf4,14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.