Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12355
Title: ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ
Authors: Литвиненко, Віктор Юрійович
Keywords: технології
вивчення французької мови
педагоги
соціальний статус
іноземні мови
учитель,
урок
навчання
Issue Date: Feb-2020
Publisher: Uman УНУС
Citation: Литвиненко В.Ю. ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ Матеріали І Міжнародної Інтернет-конференції «Проблеми лінгвістики й методики викладання мов у контексті входження України в Європейський простір», 09 квітня 2020 року С.1-2
Abstract: Реалізація інноваційних підходів значно полегшує та оптимізує навчальний процес. Проте головними перевагами прогресивних методик є розкриття потенціалу учнів у різноманітних сферах життєдіяльності, їх інтелектуальних, творчих якостей, сприянню підвищенню мотивації до навчання, активізація пізнавальної діяльності та спонукання до творчого пошуку і самовдосконалення.
Description: Метою тез є більш детальний розгляд особливостей інтерактивних технологій, як однієї з ефективних форм стимулювання учнів до вивчення іноземних мов на прикладі французької мови. Актуальність дослідження полягає у тому, що володіння навичками іншомовної комунікативної компетентності стало розглядатися як засіб соціалізації, засіб, що об’єднує держави і народи. Саме тому сьогодні необхідно приділяти серйозну увагу ефективності та якості процесу навчання іноземних мов.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12355
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Литвиненко_тези.pdf468,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.