Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12466
Назва: Мережеві комунікації в управлінні знаннями
Автори: Комар, Ольга Сергіївна
Ключові слова: мережеві комунікації
комунікаційні можливості
комунікативна компетентність
Дата публікації: 28-лют-2020
Видавництво: Харківський торговельно – економічний інститут КНТЕУ
Бібліографічний опис: Комар О.С. Мережеві комунікації в управлінні знаннями. Управління знаннями в змішаному освітньому середовищі: від архітектурного рішення до реалізації: збірник тез доповідей всеукр. наук.-метод. семінару з елементами вебінару, м. Харків, 28 лют. 2020 р. Харків, 2020. С.18-19.
Короткий огляд (реферат): У тезах описано виклики інноваційної економіки, пов'язані з розвитком Інтернету та веб-технологій, змінюють роль знань і компетенцій, перетворюючи їх в стратегічні активи організації, щоб забезпечити досягнення стійкої конкурентної переваги. необхідно розвивати можливості організації вибудовувати ефективні мережеві комунікації, направляти зусилля на те, щоб використовувати інтелектуальні ресурси глобальної мережі, тим самим нарощуючи інтелектуальний капітал компанії за рахунок нових можливостей. Представлені засоби, що дозволять вирішувати завдання з управління знаннями і отримувати економічну вигоду не тільки від знань співробітників, але і зовнішніх користувачів Інтернету.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12466
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Merezhevi komunikaciyi v upravlinni znannyamy`.pdfУ тезах описано виклики інноваційної економіки, пов'язані з розвитком Інтернету та веб-технологій, змінюють роль знань і компетенцій, перетворюючи їх в стратегічні активи організації, щоб забезпечити досягнення стійкої конкурентної переваги. необхідно розвивати можливості організації вибудовувати ефективні мережеві комунікації, направляти зусилля на те, щоб використовувати інтелектуальні ресурси глобальної мережі, тим самим нарощуючи інтелектуальний капітал компанії за рахунок нових можливостей. Представлені засоби, що дозволять вирішувати завдання з управління знаннями і отримувати економічну вигоду не тільки від знань співробітників, але і зовнішніх користувачів Інтернету.206,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.