Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12466
Title: Мережеві комунікації в управлінні знаннями
Authors: Комар, Ольга Сергіївна
Keywords: мережеві комунікації
комунікаційні можливості
комунікативна компетентність
Issue Date: 28-Feb-2020
Publisher: Харківський торговельно – економічний інститут КНТЕУ
Citation: Комар О.С. Мережеві комунікації в управлінні знаннями. Управління знаннями в змішаному освітньому середовищі: від архітектурного рішення до реалізації: збірник тез доповідей всеукр. наук.-метод. семінару з елементами вебінару, м. Харків, 28 лют. 2020 р. Харків, 2020. С.18-19.
Abstract: У тезах описано виклики інноваційної економіки, пов'язані з розвитком Інтернету та веб-технологій, змінюють роль знань і компетенцій, перетворюючи їх в стратегічні активи організації, щоб забезпечити досягнення стійкої конкурентної переваги. необхідно розвивати можливості організації вибудовувати ефективні мережеві комунікації, направляти зусилля на те, щоб використовувати інтелектуальні ресурси глобальної мережі, тим самим нарощуючи інтелектуальний капітал компанії за рахунок нових можливостей. Представлені засоби, що дозволять вирішувати завдання з управління знаннями і отримувати економічну вигоду не тільки від знань співробітників, але і зовнішніх користувачів Інтернету.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12466
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Merezhevi komunikaciyi v upravlinni znannyamy`.pdfУ тезах описано виклики інноваційної економіки, пов'язані з розвитком Інтернету та веб-технологій, змінюють роль знань і компетенцій, перетворюючи їх в стратегічні активи організації, щоб забезпечити досягнення стійкої конкурентної переваги. необхідно розвивати можливості організації вибудовувати ефективні мережеві комунікації, направляти зусилля на те, щоб використовувати інтелектуальні ресурси глобальної мережі, тим самим нарощуючи інтелектуальний капітал компанії за рахунок нових можливостей. Представлені засоби, що дозволять вирішувати завдання з управління знаннями і отримувати економічну вигоду не тільки від знань співробітників, але і зовнішніх користувачів Інтернету.206,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.