Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12490
Назва: Холістична модель здоров'я у контексті підготовки вчителя
Інші назви: A holistic model of health in the context of teacher training
Автори: Демченко, І. І.
Галайдюк, М. А.
Філоненко, Л. В.
Сивохоп, Е. М.
Кузьмік, В. Б.
Семаль, Н. В.
Максимчук, І. А.
Максимчук, Б. А.
Ключові слова: електронні гаджети
молодь
гіпокінезія
інтегровані заняття
духовне здоров'я
теоретична підготовка
світоглядний компонент
Дата публікації: 2019
Видавництво: Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова
Бібліографічний опис: Галайдюк М. А., Філоненко Л. В., Сивохоп Е. М., Кузьмік В. Б., Семаль Н. В., Демченко І. І., Максимчук І. А., Максимчук Б. А. Холістична модель здоров’я у контексті підготовки вчителя. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт): зб. наукових праць. 2019. №12(120)19. С. 39-45.
Короткий огляд (реферат): Більшість молоді проводить свій вільний час за електронними гаджетами. В тому числі й стимуляторами активності (комп’ютерні ігри, соціальні мережі, електронні біржі тощо). А значить, послаблення соціалізації, імунітету, фізичних кондицій, репродуктивності тощо. Як відомо, гіпокінезія або гіподинамія є причинами послаблення природних функцій організму, як-от атрофія, недорозвиненість або занепад передовсім фізіологічних систем організму - дихальної, кровоносної, опорно-рухової і, як результат, - психічної, творчої, самовизначальної. Задля вирішення вищевказаних проблем пропонуємо особливу увагу акцентувати на теоретичних моментах підготовки майбутніх учителів у рамках фізичного виховання. Проведення інтегрованих занять, залучення до лекційних занять з фізичної культури здобутків духовного досвіду людства сприяє формування світоглядній компоненті валеології, адже за християнською, як і багатьма іншими релігійними філософіями, фізичне здоров’я не є основним і єдиним, більше того, тільки фізична досконалість може стати згубною для духовної сфери людини. На рівні педагогічного світогляду необхідно визнавати й всіляко імплементувати ідею принаймні рівноцінності духовного та фізичного, хоча перший компонент на нозологічному етапі важливіший і є рушієм у вирішенні початкових деструктивних фізіологічних змін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12490
ISSN: 2311-2220
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Демченко І.І. стаття фахова 2.pdf391,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.