Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12490
Назва: | Холістична модель здоров'я у контексті підготовки вчителя |
Інші назви: | A holistic model of health in the context of teacher training |
Автори: | Демченко, І. І. Галайдюк, М. А. Філоненко, Л. В. Сивохоп, Е. М. Кузьмік, В. Б. Семаль, Н. В. Максимчук, І. А. Максимчук, Б. А. |
Ключові слова: | електронні гаджети молодь гіпокінезія інтегровані заняття духовне здоров'я теоретична підготовка світоглядний компонент |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова |
Бібліографічний опис: | Галайдюк М. А., Філоненко Л. В., Сивохоп Е. М., Кузьмік В. Б., Семаль Н. В., Демченко І. І., Максимчук І. А., Максимчук Б. А. Холістична модель здоров’я у контексті підготовки вчителя. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт): зб. наукових праць. 2019. №12(120)19. С. 39-45. |
Короткий огляд (реферат): | Більшість молоді проводить свій вільний час за електронними гаджетами. В тому числі й стимуляторами активності (комп’ютерні ігри, соціальні мережі, електронні біржі тощо). А значить, послаблення соціалізації, імунітету, фізичних кондицій, репродуктивності тощо. Як відомо, гіпокінезія або гіподинамія є причинами послаблення природних функцій організму, як-от атрофія, недорозвиненість або занепад передовсім фізіологічних систем організму - дихальної, кровоносної, опорно-рухової і, як результат, - психічної, творчої, самовизначальної. Задля вирішення вищевказаних проблем пропонуємо особливу увагу акцентувати на теоретичних моментах підготовки майбутніх учителів у рамках фізичного виховання. Проведення інтегрованих занять, залучення до лекційних занять з фізичної культури здобутків духовного досвіду людства сприяє формування світоглядній компоненті валеології, адже за християнською, як і багатьма іншими релігійними філософіями, фізичне здоров’я не є основним і єдиним, більше того, тільки фізична досконалість може стати згубною для духовної сфери людини. На рівні педагогічного світогляду необхідно визнавати й всіляко імплементувати ідею принаймні рівноцінності духовного та фізичного, хоча перший компонент на нозологічному етапі важливіший і є рушієм у вирішенні початкових деструктивних фізіологічних змін. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12490 |
ISSN: | 2311-2220 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Демченко І.І. стаття фахова 2.pdf | 391,74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.