Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12731
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Галина Володимирівна-
dc.contributor.authorСтеценко, Надія Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-08-25T13:05:43Z-
dc.date.available2020-08-25T13:05:43Z-
dc.date.issued2019-11-14-
dc.identifier.citationТкачук Г. В., Стеценко Н. М. Використання тригерів для створення засобів контролю з педагогіки. Інформаційно-комп’ютерні технології: стан, досягнення та перспективи розвитку: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 14–15 листопада 2019 р. Житомир, 2019. С.148-149uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12731-
dc.description.abstractСьогодні сучасний педагог перебуває на шляху пошуку ефективних програмних інструментів, які дають змогу створювати різні засоби навчального призначення, серед яких важливе місце займають засоби контролю знань. Нині існує великий вибір інструментарію для створення засобів контролю, які можна використовувати як онлайн (в мережі Інтернет), так і локально (без доступу до мережі Інтернет, в межах комп’ютерної системи). Зазвичай, засоби контролю, які створюються онлайн передбачають тестування з наступною передачею результатів тестування викладачу. Локальні ж засоби здебільшого використовуються для закріплення отриманих знань шляхом самоперевірки. Такі засоби надаються студентові для того, щоб він самостійно пройшов тестування або розв’язав інтерактивне завдання. Результати такого тестування він оцінює самостійно. Локальні засоби контролю також можна використовувати в ході лекції, коли після вивчення частини теоретичного матеріалу, лектор пропонує вирішити інтерактивне завдання.uk_UA
dc.publisherВсеукр. наук.-практ. Інтернет-конф.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;373.5.091.313: 004.032.6-
dc.subjectтригерuk_UA
dc.subjectпедагогікаuk_UA
dc.subjectпрезентаціяuk_UA
dc.subjectконтрольuk_UA
dc.subjectзасоби контролюuk_UA
dc.subjectінтерактивна вправаuk_UA
dc.titleВикористання тригерів для створення засобів контролю з педагогікиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ткачук-СтеценкоНМ.pdf346,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.