Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12731
Title: Використання тригерів для створення засобів контролю з педагогіки
Authors: Ткачук, Галина Володимирівна
Стеценко, Надія Миколаївна
Keywords: тригер
педагогіка
презентація
контроль
засоби контролю
інтерактивна вправа
Issue Date: 14-Nov-2019
Publisher: Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф.
Citation: Ткачук Г. В., Стеценко Н. М. Використання тригерів для створення засобів контролю з педагогіки. Інформаційно-комп’ютерні технології: стан, досягнення та перспективи розвитку: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 14–15 листопада 2019 р. Житомир, 2019. С.148-149
Series/Report no.: УДК;373.5.091.313: 004.032.6
Abstract: Сьогодні сучасний педагог перебуває на шляху пошуку ефективних програмних інструментів, які дають змогу створювати різні засоби навчального призначення, серед яких важливе місце займають засоби контролю знань. Нині існує великий вибір інструментарію для створення засобів контролю, які можна використовувати як онлайн (в мережі Інтернет), так і локально (без доступу до мережі Інтернет, в межах комп’ютерної системи). Зазвичай, засоби контролю, які створюються онлайн передбачають тестування з наступною передачею результатів тестування викладачу. Локальні ж засоби здебільшого використовуються для закріплення отриманих знань шляхом самоперевірки. Такі засоби надаються студентові для того, щоб він самостійно пройшов тестування або розв’язав інтерактивне завдання. Результати такого тестування він оцінює самостійно. Локальні засоби контролю також можна використовувати в ході лекції, коли після вивчення частини теоретичного матеріалу, лектор пропонує вирішити інтерактивне завдання.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12731
Appears in Collections:Факультет фізики, математики та інформатики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ткачук-СтеценкоНМ.pdf346,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.