Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12762
Title: | Професійно-орієнтований технологічний підхід як засіб підготовки інженерів-педагогів |
Authors: | Малишевський, Олег Володимирович |
Keywords: | професійна освіта професійна підготовка інженерів-педагогів технологічний підхід професійно-орієнтований технологічний підхід |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова |
Citation: | Малишевський О. В. Професійно-орієнтований технологічний підхід як засіб підготовки інженерів-педагогів. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 54. Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. С. 88–92. |
Series/Report no.: | УДК;371.134:004 |
Abstract: | У статті проаналізовано специфіку організації фахової підготовки інженерів-педагогів у вищих педагогічних навчальних закладах, визначено роль і значення технологічного підходу у такій підготовці. Конкретизовано основні чинники зростання інтересу до впровадження навчальних технологій у практику вищої професійної освіти. Також, у статті сформульовано основні задачі, які стають перед навчальними дисциплінами в умовах професійно-орієнтованого технологічного підходу. Окреслено основні проблеми підготовки інженера-педагога в галузі комп’ютерних технологій. Також зазначено, що основні компоненти методичної системи навчання майбутніх інженерів-педагогів при технологічному підході набувають нового забарвлення і потребують відповідного корегування. Зроблено висновок про те, що технологічний підхід стає сьогодні обов’язковою умовою підвищення якості вищої професійної освіти, удосконалення його змісту і підвищення професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12762 |
Appears in Collections: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Реп. 3.pdf | 322,84 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.