Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12780
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТроян, Сергій Олександрович-
dc.date.accessioned2020-08-28T07:24:38Z-
dc.date.available2020-08-28T07:24:38Z-
dc.date.issued2020-04-10-
dc.identifier.citationВісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки за матеріалами VI Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю: «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика» (10-11 квітня 2020 р.) / [гол. ред. Демченко 1.1.]. - Умань: ВПЦ «Візаві», 2020 р. - Вип. VI. - 223 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12780-
dc.description.abstractСучасний період розвитку суспільства характеризується посиленням ролі інформації та знання, які стають чинниками суспільного прогресу та добробуту. Розвиток інформаційного суспільства зумовлює зміни практично у всіх сферах життєдіяльності: від політики й управління до освіти і культури. Доступність інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) кардинально змінює способи роботи з даними, спрощує процеси отримання знань, обміну досвідом та взаємодії між людьми.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectінклюзивне навчанняuk_UA
dc.titleМОЖЛИВОСТІ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДТРИМЦІ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
інклюзивна освіта 2020-Троян_Репозитарій.pdf233,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.