Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12780
Title: МОЖЛИВОСТІ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДТРИМЦІ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
Authors: Троян, Сергій Олександрович
Keywords: інформаційно-комунікаційні технології
інклюзивне навчання
Issue Date: 10-Apr-2020
Publisher: Умань : ВПЦ «Візаві»
Citation: Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки за матеріалами VI Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю: «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика» (10-11 квітня 2020 р.) / [гол. ред. Демченко 1.1.]. - Умань: ВПЦ «Візаві», 2020 р. - Вип. VI. - 223 с.
Abstract: Сучасний період розвитку суспільства характеризується посиленням ролі інформації та знання, які стають чинниками суспільного прогресу та добробуту. Розвиток інформаційного суспільства зумовлює зміни практично у всіх сферах життєдіяльності: від політики й управління до освіти і культури. Доступність інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) кардинально змінює способи роботи з даними, спрощує процеси отримання знань, обміну досвідом та взаємодії між людьми.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12780
Appears in Collections:Факультет фізики, математики та інформатики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
інклюзивна освіта 2020-Троян_Репозитарій.pdf233,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.