Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13052
Title: Методологічні підходи щодо проблеми формування соціальної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти
Authors: Кравчук, Неля Павлівна
Keywords: компетентність
соціальна компетентність
соціалізація
майбутні фахівці дошкільної освіти
методологічні підходи
професійна підготовка
вихователь
заклади дошкільної освіти
Issue Date: 2020
Publisher: Умань : ВПЦ «Візаві»
Citation: Кравчук Н.П. Методологічні підходи щодо проблеми формування соціальної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Вип. 1 / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. О. І. Безлюдний]. Умань : Візаві, 2020. С. 105–112.
Series/Report no.: УДК;378.018.8:373.2.011.3-051]:001.8
Abstract: У статті представлено результати теоретичного дослідження поняття «соціальна компетентність» у психолого-педагогічній літературі, а також проаналізовано методологічні підходи до формування соціальної компетентності. Доведено, що соціальна компетентність є результатом професійної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти, яка проявляється у готовності творчо вирішувати професійні завдання, соціальною відповідальністю за результати своєї діяльності та повноцінного виконання соціальних функцій.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13052
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15.pdf495,73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.