Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13052
Title: | Методологічні підходи щодо проблеми формування соціальної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти |
Authors: | Кравчук, Неля Павлівна |
Keywords: | компетентність соціальна компетентність соціалізація майбутні фахівці дошкільної освіти методологічні підходи професійна підготовка вихователь заклади дошкільної освіти |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Умань : ВПЦ «Візаві» |
Citation: | Кравчук Н.П. Методологічні підходи щодо проблеми формування соціальної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Вип. 1 / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. О. І. Безлюдний]. Умань : Візаві, 2020. С. 105–112. |
Series/Report no.: | УДК;378.018.8:373.2.011.3-051]:001.8 |
Abstract: | У статті представлено результати теоретичного дослідження поняття «соціальна компетентність» у психолого-педагогічній літературі, а також проаналізовано методологічні підходи до формування соціальної компетентності. Доведено, що соціальна компетентність є результатом професійної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти, яка проявляється у готовності творчо вирішувати професійні завдання, соціальною відповідальністю за результати своєї діяльності та повноцінного виконання соціальних функцій. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13052 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.